Wsparcie techniczne Premium

  • opieka dedykowanego inżyniera technicznego
    Nasza pomoc techniczna to nie konsultanci, a doświadczeni inzynierowie techniczni, których wiedzę i kompetencje potwierdzają certyfikaty Microsoft'u. Dlatego możesz być pewien, że pomaga Ci specjalista!
     
  • wsparcie telefoniczne
    W godzinach pracy możesz telefonicznie porozmawiać z naszymi inżynierami wsparcia technicznego. Co ważne - będą to te same osoby, z którymi mailowałeś, dzięki temu nie musisz po raz kolejny obrazować swojego problemu kolejnemu konsultantowi z infolinii!
     
  • możliwie krótki czas odpowiedzi na e-maile
    Nasi inżynierowie techniczni, po zapoznaniu się z Twoją wiadomością email oraz zweryfikowaniu przedstawionej sytuacji starają się odpowiedzieć w jak najkrótszym czasie.

 

Wsparcie techniczne jest podstawą usług hostingowych. U nas masz je w standardzie!

Staramy się rozwiązać każdy Twój problem - tak szybko jak się da.

 

Przed zgłoszeniem problemu technicznego warto przejrzeć udostępniane przez nas materiały.

Aby skorzystać z usług naszej pomocy technicznej prosimy o kontakt za pomocą:

Nasi technicy pomogą Państwu rozwiązać problemy związane z wdrażaniem i wykorzystaniem aplikacji w ramach usług hostingowych (choć nie świadczymy wsparcia technicznego dla samych, nie dostarczanych przez nas aplikacji).