FAQ - najczęściej zadawane pytania
Poniżej lista pytań i odpowiedzi, które najczęściej padają w związku z naszymi usługami hostingowymi.
Czy istnieje możliwość przetestowania działania konta?
Każde konto można przetestować przez 7 dni.W tym celu należy przejść procedurę rejestracyjną, a następnie poinformować nasz zespół utrzymania usług, wysyłając wiadomość na pomoc@hostedwindows.pl, o chęci przeprowadzenia testów. Usługa zostanie aktywowana na 7 dni.
Czy na serwerach Shared Hosting jest możliwość instalacji własnych serwisów?
Nie ma możliwość instalacji własnych serwisów na serwerach Shared Hosting ze względu na ryzyko wpływu takich serwisów na prawidłowe działanie aplikacji innych użytkowników.
Dlaczego moja aplikacja napisana w asp.net mvc nie działa poprawnie?
Najczęstszym problemem jest tryb puli aplikacji, który jest ustawiony jako "Classic". Aplikacja ASP.NET MVC wymaga trybu „Integrated Pipeline”. Aby zmienić tryb puli aplikacji należy zalogować się do Panelu zarządzania usługą https://panel.dcsweb.pl , wybrać Witryna, następnie wybrać nazwę witryny, którą chcemy rekonfigurować, wejść do zakładki „Rozszerzenia” i w sekcji ASP.NET wybrać Integrated Pipeline.
Czy istnieje możliwość kupienia domeny w HostedWindows.pl?
Tak, możesz u nas zarejestrować domeny. Istnieje również możliwość utrzymywania Twoich domen na naszych serwerach DNS.
Aby poprawnie przekierować domenę na serwery hostedwindows.pl należy u rejestratora domeny wprowadzić następujące wpisy:
ns1.dcsweb.pl
ns2.dcsweb.pl
Skąd można pobrać więcej informacji technicznych dotyczących usługi?
W celu poszerzenia wiedzy technicznej na temat usługi HostedWindows.pl zapraszamy do bazy wiedzy.
Kiedy oraz w jaki sposób można dokonać płatności za usługę?
Płatność za zakupioną usługę możesz uiścić natychmiast po zakończeniu procesu rejestracji lub w ciągu 14 dni od rejestracji. Na wskazany przez Ciebie adres e-mail wyślemy link do płatności. Jeśli nie otrzymamy Twojej płatności w ciągu 14 dni – zamówienie usługi zostanie anulowane. Opłaty możesz dokonać za pomocą karty kredytowej/płatniczej lub przelewu.
Czy można dokonać płatności za usługę przelewem zagranicznym?
Udostępniamy możliwość dokonywania płatności przelewem zagranicznym. W tej sytuacji zobowiązany jesteś pokryć wszelkie prowizje i inne opłaty związane z realizacją płatności.
Co zrobić jeśli nie otrzymałem wiadomości e-mail z informacją o aktywacji planu taryfowego oraz kompletem danych rejestracyjnych?
Jeśli po zakończonym poprawnym procesie rejestracji nie otrzymałeś od nas e-maila sprawdź czy nie trafił przez przypadek do folderu Spam / Junk Mail. Jeśli tam go nie ma skontaktuj się z nami wysyłając odpowiednią wiadomość na adres pomoc@hostedwindows.pl.
Czy i kiedy dostanę fakturę VAT za wykupioną usługę?
Faktura elektroniczna jest przesyłana na Twój adres e-mail natychmiast po zaksięgowaniu wpłaty.
Co zrobić w sytuacji gdy wystąpiły problemy w usłudze?
Jeżeli masz problem z usługą HostedWindows.pl zgłoś go za pomocą udostępnionego formularza. Opisz problem, który wystąpił. Im dokładniej to zrobisz tym łatwiej i szybciej go zdiagnozujemy i rozwiążemy.
Czy mogę podpisać umowę na powierzenie przetwarzania danych osobowych?
Możesz podpisać umowę o powierzenie przetwarzania danych osobowych jeżeli wykupisz plan taryfowy Hosting z ochroną danych osobowych. Zgłoś chęć podpisania takiej umowy na adres pomoc@hostedwindows.pl oraz wyślij podpisane dwa egzemplarze umowy na adres
dcs.pl Sp. z o.o.
ul. Puławska 303
02-785 Warszawa
Podpisaną kopię umowy odeślemy na Twój adres korespondencyjny.
Czy można bezproblemowo używać aplikacji opartych na ASP.NET MVC?
W udostępnionych planach taryfowych, hosting realizowany jest w oparciu o ASP.NET MVC 4.0 i nie ma problemów z obsługą takich aplikacji.
Jakie korzyści niesie ze sobą korzystanie z MVC?
Główne korzyści wynikające z wykorzystania MVC związane są z podziałem ról między modelami, widokami oraz kontrolerami aplikacji. Zapewnienie separacji miedzy poszczególnymi rolami sprawia, że testowanie aplikacji jest łatwiejsze, a proces rozwoju szybszy.