Wsparcie techniczne Premium
- opieka dedykowanego inżyniera technicznego
Nasza pomoc techniczna to nie konsultanci, a doświadczeni inzynierowie techniczni, których wiedzę i kompetencje potwierdzają certyfikaty Microsoft'u. Dlatego możesz być pewien, że pomaga Ci specjalista!
- możliwie krótki czas odpowiedzi na e-maile
Nasi inżynierowie techniczni, po zapoznaniu się z Twoją wiadomością email oraz zweryfikowaniu przedstawionej sytuacji starają się odpowiedzieć w jak najkrótszym czasie.
Wsparcie techniczne jest podstawą usług hostingowych. U nas masz je w standardzie!
Staramy się rozwiązać każdy Twój problem - tak szybko jak się da.
Przed zgłoszeniem problemu technicznego warto przejrzeć udostępniane przez nas materiały.
Aby skorzystać z usług naszej pomocy technicznej prosimy o kontakt za pomocą:
- poczty elektronicznej: pomoc@hostedwindows.pl
- Formularza zgłoszenia problemu technicznego
Nasi technicy pomogą Państwu rozwiązać problemy związane z wdrażaniem i wykorzystaniem aplikacji w ramach usług hostingowych (choć nie świadczymy wsparcia technicznego dla samych, nie dostarczanych przez nas aplikacji).